måndag 21 oktober 2013

5 - Hjältestatus

Idag när jag kollade igenom en av mina absoluta favoritbloggar Lundaluppen upptäckte jag till min förvåning att jag hade blivit föremål för ett blogginlägg och inte vilket inlägg som helst. Jag hade förärats hjältestatus!

Det hela berodde på att jag uppmärksammat Luppen på på en funktion i google spreadsheets som han hade missat. Ni kan läsa om funktionen i inlägget. Lundaluppen har utvecklat ämnet en del och många kommentarer med bra tips finns också.

Lundaluppens blogg är välbesökt och att nämnas där driver  hit en del trafik. Jag ska naturligtvis ta tillfället i akt och skriva några inlägg under veckan för att försöka bibehålla det nyfunna intresset för mitt lilla projekt.

Lundaluppen är för övrigt en blogg jag varmt rekomenderar. Jag tror att det för tillfället är den enda blogg jag har i min blogglista här intill men jag läser allt som lundaluppen har i sin blogglista. Det är något av en morgonrutin. Jag kan rekomendera alla läsare att göra samma sak. När jag får en stund över ska jag försöka utöka min egen blogglista med läsvärda bloggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar